Každý, kdo si pronajme auto u společnosti Avis, má v případě potřeby k dispozici základní silniční asistenci.
Nabízíme také doplňkovou Silniční asistenci Plus, která vám pomůže třeba v případě potíží s vybitou baterií či klíčů zamknutých uvnitř auta.
V nepravděpodobném případě, že se vyskytnou nějaké potíže, vám naše asistenční služba při pronájmu auta pomůže co nejrychleji se vrátit na cestu.
Pokud se vaše pronajaté auto porouchá, nepanikařte – jsme tu, abychom vám pomohli.
Během čekání zůstaňte v bezpečí
Jakmile se dostanete na bezpečné místo:
Okamžitě kontaktujte naši linku pomoci při poruše
Všechny pronájmy u společnosti Avis zahrnují základní úroveň krytí při poruše s možností rozšíření pro větší klid.
Standardní asistenční služba auto Avis
V ceně každého pronájmu:
Upozornění: za nehody způsobené chybou řidiče mohou být účtovány poplatky.
Kromě standardní asistenční služby, která je součástí pronájmu, pokrývá Silniční asistence Plus veškeré nemechanické problémy, které vás mohou potkat, a to vše za pouhých 5 CZK za den.
Silniční asistence Plus
Tento volitelný doplněk, který je dostupný již od 5 CZK za den (max. 13 dní), se vztahuje na nemechanické problémy, jako jsou:
Ve Spojeném království – Avis poskytuje bezplatnou silniční asistenci 24 hodin denně pro vaše pronajaté auto kdekoli ve Spojeném království. Stačí zavolat na bezplatné telefonní číslo uvedené v dokumentech k pronájmu.
Mimo Českou republiku – u personálu půjčovny si ověřte dostupnost asistenční služby nebo asistence při nehodě.
Zahrnuto ve standardní asistenční službě
Není kryto, pokud si nezakoupíte upgrade
Nabízí společnost Avis v případě poruchy náhradní vozidla?
Ano, v rámci služby Avis Inclusive nebo Silniční asistence Plus vám poskytneme náhradní vozidlo nebo vám pomůžeme dokončit cestu.
Liší se krytí při poruše u Avis Inclusive?
Ano. Avis Inclusive nabízí rozšířenou ochranu při poruše, nulovou spoluúčast a také Silniční asistenci Plus.
Jaký je rozdíl mezi Silniční asistencí Plus a Avis Inclusive?
Volitelný doplněk Silniční asistence Plus poskytuje pomoc při nemechanických problémech, jako je vybitá baterie, ztracené klíče nebo nedostatek paliva. Je k dispozici již od 5 CZK za den a můžete si jej přikoupit na přepážce při přebírání vozu.
Naproti tomu Avis Inclusive je komplexní balíček, který je nutné vybrat při rezervaci. Jak funguje asistenční služba Avis Inclusive? Obsahuje:
Pokud chcete mít naprostý klid a minimum starostí, Avis Inclusive je komplexní řešení. Pokud jste spokojeni se standardním krytím, ale chcete větší pomoc při běžných nepříjemnostech, flexibilní doplněk Silniční asistence Plus je správná volba.
Mohu si krytí při poruše pronajatého auta přidat po rezervaci?
Silniční asistenci Plus lze přidat na přepážce autopůjčovny. Avis Inclusive je třeba zvolit při online rezervaci.
Jak mohu zjistit, zda mám krytí při poruše?
Podrobnosti budou uvedeny v potvrzení rezervace a ve smlouvě o pronájmu. Můžete se také obrátit na náš tým v autopůjčovně.
Co když se mi stane nehoda, ne jen porucha?
Pokud je vozidlo po nehodě nepojízdné, bude odtaženo. V závislosti na okolnostech, včetně případné nedbalosti, vám bude nabídnuto náhradní vozidlo.
Co se stane, pokud budu mít poruchu mimo Spojené království?
S vozidly pronajatými ve Spojeném království není povoleno zemi opustit. Pokud je vozidlo odvezeno do zahraničí bez předchozího souhlasu, můžete být odpovědní za veškeré náklady spojené s návratem vozidla zpět do Spojeného království. V takovém případě nelze zaručit dostupnost náhradního vozidla, protože by se jednalo o porušení našich všeobecných podmínek. V případě pronájmu v jiné zemi platí pro každou lokalitu vlastní postup při poruše a stejná pravidla.